maanantai 24. lokakuuta 2011

Muotimessu ostoksia

Mentii sittekki sunnuntaina sinne muotimessuille ja ostin sieltä 2 kynsilakkaa.



China glaze - Re-fresh mint  ja OPI - Guy meets gal-veston.
TOi China glaze makso 7.50e  ja Opi oli 5e. Yleensä en punasii kynsilakkoi osta, mut toi oli nii halpa ja se näytti iha hienolt siin jutus.

Jossai vaihees sellanen nainen tökkäs meille semmossees paperit mis oli joku koodi millä osallistuttii timanttisormuksen arvontaa ja siin voi voittaa jotai pieniiki palkintoiki. Me sitte mentii jonottaa siihen että se kattois voitettiinko me mitää :D Ja ku se katto sen mun koodin ni se otti sellasseen kilikellon ja kilisytti sitä täysii ja kaikki vaa käänty kattoo mua. Mä voitin jonku Avonin viilentävän mojito jalkavoiteen :D

 Tässä on nyt sit tämän hetken kynnet




 Ohohups tökkäsin ton nimettömän johonki :o


Nää on nyt vähä tylsät, ku en jaksanu laittaa niihi mitää muuta.


Näissä siis China glaze - re fresh mint ja valkonen konad. Laatta on m59.

2 kommenttia:

  1. Höh, miksen mä löytänyt mitään tommosia halpoja OPIn lakkojakaan. Oon kulkenut ihan sokeena xD

    VastaaPoista
  2. Joo ne oli siinä aika sivussa :D

    VastaaPoista