tiistai 15. marraskuuta 2011

Kultaa ja kiemuroita

Muutin taas vähän (tai kokonaan) tän blogin ulkoasua :p Saas nähdä kuinka kauan jaksan tällä samalla taustalla :>



Nää uusimmat kynnetkään ei oo mitenkään erikoiset.. Teki vaan mieli lakata tolla kultasella kynnet :> Sitten en keksiny että mitäs muuta mä näihin teen ni päädyin taas vaan konadoimaan. Multa on kysyttykkin että jos voisin välillä tehä muutakin kun konadia ja olen tekemässäkin kuhan saan jonkuin ideanpilkahduksen :D




Ja vielä käytetyt tarvikkeet:


Isadora - 652 Gold sparkles
Valkonen konad lakka
Konad laatta m63

 

Kyllästyin ku kynnet liuskottuu niin hirveenä ja katkeilee, joten kaivoin kaapista Malavan kynnen kovettajan. Toi näyttää iha joltain myrkyltä ku se on tollasta sinistä :o
En oo koskaan aikasemmin tota kokeillu vaikka se on ollu tuola kaapissa aika kauan.
Nooh totahan käytetään silleen että kynsinauhat ja kynnen sivut pitää öljytä ja laittaa ihan pikkasen siihen pelkkään kynnen kärkeen, eikä se saa osua ihoon tai mennä kynnen alle, koska se sitte kovettaa neki.
Ohjeissa lukee että aluks laitetaan kaks kertaa viikossa ja sitte vaan kerran viikossa siihen asti että pääsee haluamaansa tulokseen.


Onko kukaan muu koittanu tätä, ja toimiko teillä ?

7 kommenttia:

  1. nätit kynnet! ja ihana toi banneri(:

    VastaaPoista
  2. Käykääpäs osallistumassa blogissani olevaan jouluiseen kilpailuun. Aikaa 9. joulukuuta asti:
    http://annisuvisuo.blogspot.com/2011/11/jouluinen-kilpailu.html

    Hauskaa joulun odotusta!

    VastaaPoista
  3. Juu käytän tota smaista mavalan ainetta silloin kun mulla ei oo geelit kynsillä (eli tosi harvoin... mutta ihan ok aineelta vaikuttaa).
    Tais mennä mulla tilaukseen toi konadin laatta, on niin kauniit "kiekurat" :)
    Jos haluut vierailla mun blogilla niin täältä löydät: http://lepikossakuhisee.blogspot.com/ ja siel on myös talviarvontakin menossa :)

    VastaaPoista
  4. Ite en oo kyllä vielä huomannu että ois kovemmat kynnet. :(

    VastaaPoista
  5. Mulla on ollut tota Mavalan ainetta, uurgh kun vain ajattelen sen hajua! :D Eikä se kyllä ainakaan minulla mitään auttanut, yhtä paperiset olivat kuten aina. ): Mutta tänä vuonna ostin Trind Nail Repairin, Balsamin & kynsinauhaöljyn ja toimii ainakin minulla! Eli suosittelen niitä tosi paljon. (-: Nyt on todella vahvat ja pitkät kynnet.

    Ja toisaalta kun sanot, että liuskottuu ja katkeilee niin olisikos kyseessä kynnen kuivuus? Silloin ei pitäisi käyttää kynnen kovettajaa vaan päinvastoin niitä pitäisi muistaa öljytä usein. (: Silloin se Trindin Nail Balsam on oikein passeli! :3

    Huh, tulipas pitkä kommentti... :DD

    http://cuddlycupcake.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Mä en oo yhtää huomioinu ton malavan hajua :D Mustaki tuntuu että ei toi varmaankaan auta, voisinki koekilla tota Trindiä..

    Mulla ei oo oikeestaan tullukkaan mieleen että johtuis tosta kuivuudesta vaikka oonki huomannu että kynnet on aika kuivat.. :D

    Mut kiitti vinkeistä =)

    VastaaPoista